Artikel website

Nederlandse organisaties met artikelen voor bedrijven

Bent u al overgestapt op de voip telefooncentrale?

Ons bedrijf heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling meegemaakt. Waar wij begonnen in een kleine garagebox met het verkopen van technische onderdelen, daar zijn wij inmiddels uitgegroeid tot een heel grote webshop waar per maand vele honderden bestellingen worden gedaan. Dat betekent dat wij dus ook heel veel meer mensen konden aannemen en ons kantoor is dan ook behoorlijk gegroeid de afgelopen jaren. Een van de dingen die dan ook vanzelf omhoog gaan, zijn de belkosten. Dit liep op een gegeven moment wel een beetje uit de hand. Het was namelijk zo dat wanneer je meer telefoontjes moet plegen, je er zeker van kunt zijn dat je aan het eind van de maand met een forse rekening te maken krijgt. Vandaar dat wij onlangs besloten hebben om te kijken of wij onze belkosten ook naar beneden konden krijgen. Wij zaten namelijk helemaal niet te wachten op torenhoge belkosten en dus hebben wij gekeken hoe wij deze kosten het beste konden drukken. Dat bleek heel goed te kunnen door middel van een voip telefooncentrale. Deze voip telefooncentrale sprong ons in het oog toen wij bij een bedrijf bij ons in de buurt waren. Zij moeten heel veel bellen, nog meer dan wij moeten, en zij vertelden ons dat zij onlangs een voip telefooncentrale hadden laten installeren. Dat was voor hen een ideale manier om de kosten te drukken omdat een voip telefooncentrale niet met belminuten werkt. Dat klonk ons als muziek in de oren en wij zijn daarom meteen gaan kijken of een dergelijke voip telefooncentrale misschien ook iets voor ons was. Toen wij eenmaal op het internet gingen kijken, hadden wij al snel in de gaten dat dit apparaat alles was wat wij nodig hadden. 

Door de voip telefooncentrale besparen wij heel veel kosten

Toen wij eenmaal gingen googelen op de ‘voip telefooncentrale’, hadden wij al snel in de gaten dat wij door dit apparaatje heel veel geld zouden kunnen besparen. Wanneer je namelijk met een voip telefooncentrale gaat bellen, gaat je belverkeer voor het grootste deel via het internet. Dat zorgt ervoor dat je niet langer meer bezorgd hoeft te zijn over het aantal belminuten dat je maakt. Wij hebben dit apparaat nu een tijdje in gebruik en wij besparen aanzienlijk op onze berekening. Vandaar dat wij er ook niet meer aan moeten denken om de voip telefooncentrale weer de deur te wijzen. Wij zijn uitermate blij met deze overstap en wij kunnen ieder bedrijf aanraden om hetzelfde te doen. Dit kunt u dan het beste doen via Voicedata.nl want hier wordt u echt heel goed geholpen. 

Hadden wij dit maar veel eerder gedaan

Wij hadden gewild dat wij veel eerder waren overgestapt op deze manier van bellen. Wij hadden ons namelijk heel veel meer geld kunnen besparen. Desalniettemin zijn we blij dat wij nu op deze nieuwe manier bellen en wel omdat:

  • Wij hier voor een heel goede prijs geholpen zijn
  • Wij door dit apparaat heel veel geld kunnen besparen per maand
  • Wij heel goed geholpen zijn door de mensen van Voicedata.nl

Kijk voor meer informatie even op de site van dit bedrijf. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn