Artikel website

Nederlandse organisaties met artikelen voor bedrijven

Een goede klantenservice? Vodafone heeft het!

Nog niet zo lang geleden merkte ik dat er iets aan de hand was met mijn telefoontje en dat vond ik heel erg vervelend om te merken. Ik ben namelijk iemand die er niet van houdt dat dingen niet goed gaan. Ik kan mij zo voorstellen dat meerdere mensen dit hebben en daarom wil ik graag even iets vertellen over hoe mijn problemen uiteindelijk verholpen zijn. Ik heb dit namelijk weten te bewerkstelligen door middel van de klantenservice. Vodafone is mijn provider en daarom heb ik even contact gelegd met deze klantenservice. Vodafone is op dit gebied heel erg voor op haar concurrenten. Ik heb gemerkt dat er enkel en alleen mensen aangenomen worden die ook echt heel erg geschikt zijn voor de klantenservice. Vodafone is een bedrijf dat daar werkelijk een neusje voor heeft, al zeg ik het zelf. Ik kan dat ook weten omdat ik jarenlang op de HR van een groot bedrijf heb gewerkt dus ik weet ook wat er nodig is voor een goede klantenservice. Vodafone is een van de weinige bedrijven in Nederland waar men dit ook echt heel erg goed in de gaten heeft en dat vind ik als klant heel erg fijn om te ervaren. Ik bel altijd met heel veel plezier met de klantenservice, Vodafone is hierin echt een uitzondering want normaliter vind ik het altijd heel vervelend om een bedrijf op te moeten bellen.

Hulp van de klantenservice? Vodafone biedt het u!

Het is heel fijn dat je serieus genomen wordt door een klantenservice. Vodafone is zich hier terdege van bewust en ik denk dat zij daarom ook enkel en alleen mensen hebben aangenomen die jarenlange werkervaring hebben op een klantenservice. Vodafone staat er namelijk bekend om dat zij heel goed zijn in het rekruteren van mensen met talent. Dat is als klant heel fijn om te merken omdat je vaak snel en deskundig geholpen wilt worden. Voor mij was het daarnaast extra fijn omdat ik best wel een gecompliceerde vraag wilde stellen aan de klantenservice. Vodafone en haar medewerkers draaiden hun hand echter niet om voor dit probleem en dat vond ik heel erg positief. Ik zou willen dat meer bedrijven een voorbeeld namen aan deze firma want ik denk dat velen nog heel veel van hen zouden kunnen leren. Het is dan ook niet voor niets dat ik even op het internet wilde gaan verkondigen hoe enthousiast ik wel niet ben over dit bedrijf en haar dienstverlening. Ik heb, ik gaf het in het voorgaande al aan, een jarenlange werkervaring en ik weet alles van dienstverlening maar ik heb het zelden zo goed gezien als bij dit bedrijf en haar klantenservice. Vodafone, ik zou willen zeggen dat ik je de absolute topper op dit gebied vindt. Dat is niet alleen omdat dit bedrijf zulke goede diensten aanbiedt. Het komt ook omdat ze zo goed vindbaar zijn op het internet en daar wil ik in de volgende en laatste alinea graag iets meer over vertellen.

Op al uw vragen een deskundig antwoord

Wat ik heel fijn vond om te merken, was dat ik het nummer van deze dienst van mijn provider heel eenvoudig op het internet kon vinden. Ik heb namelijk even gegoogeld en toen kwam ik terecht op de site Deklantenservice.nl. Ik had nog nooit van deze site gehoord maar ik was er meteen lovend over. Dergelijke websites maken het de consument heel gemakkelijk en dat is prettig. Kortom:

  • Ik ben helemaal blij
  • Ik heb het juiste nummer gevonden
  • Ook vond ik een mailadres wat ik heel erg prettig vond

Kijk zelf ook even op de website.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn