Artikel website

Nederlandse organisaties met artikelen voor bedrijven

NUON klantenservice

Energieleverancier Nuon levert gas en elektriciteit aan meer dan 2 miljoen Nederlanders. Wanneer zoveel mensen van een dienst gebruik maken, komt het wel eens voor dat er problemen ontstaan. De NUON klantenservice is in het leven geroepen om mensen te helpen met al hun vragen en te ondersteunen bij problemen. De medewerkers proberen de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt de NUON klantenservice bellen, maar je kunt ook contact opnemen via social media, online een vraag stellen, of een brief sturen naar een postadres. De NUON klantenservice kan je helpen met verschillende vraagstukken:

  • Levering van gas en elektriciteit
  • Omzetten van abonnement
  • Duurzame stroom en onderhoud

Wil je overstappen naar NUON, dan kan de NUON klantenservice je helpen bij het overzetten van je contract. Het oude contract kan in veel gevallen direct worden opgezegd. Men helpt je bovendien met het uitzoeken van een nieuw contract dat goed bij je wensen aansluit. Wil je liever een flexibel tarief, of een tarief dat een aantal jaar vaststaat? Hoe hoog moet het maandbedrag zijn? Na een belletje met de NUON klantenservice zijn al deze vragen opgelost. Naast dit alles kunnen de deskundige medewerkers je adviseren over duurzame stroom en het onderhoud aan je ketel. Wanneer je kiest voor groene stroom zijn hier een aantal leuke voordelen aan verbonden. Goed onderhoud aan de ketel zorgt ervoor dat deze zuiniger en beter blijft werken. Hierdoor hoef je minder te verbranden, wat op den duur geld bespaart. Dankzij groene alternatieven en goed onderhoud kun je ook in de toekomst onbezorgd genieten van stroom en gas.

NUON klantenservice telefonisch bereiken

Om de klantenservice telefonisch te bereiken heb je een aantal mogelijkheden. In de eerste plaats kun je zelf op zoek naar een telefoonnummer op de website. Veel van de communicatie gaat tegenwoordig via e-mail of de chat; het nummer kan lastig te vinden zijn. Wanneer je de site goed onderzoekt en gaat kijken bij de contactgegevens zou je hier uit moeten komen. Vind je dat allemaal wat lastig, dan kan je ervoor kiezen om Telefoongids.pro in te schakelen. Deze site heeft een database met de contactgegevens van honderden bedrijven. Zo vind je altijd snel en effectief het telefoonnummer dat je zoekt. Je belt met het nummer van de site (0900-8044) en krijgt meteen een ervaren medewerker aan de lijn. Deze is goed op de hoogte van de verschillende bedrijven in het bestand en kan je eenvoudig doorverbinden met de klantenservice die je moet spreken. Wanneer je een keuzemenu moet doorlopen, krijg je precies te weten welke opties je moet kiezen om bij de juiste persoon uit te komen. Dit is je kans om met de NUON klantenservice in contact te komen. Laat van je horen en je wordt snel geholpen. Voor meer informatie surf je naar http://telefoongids.pro/klantenservice/nuon-klantenservice!

Een grote catalogus

Niet alleen NUON is op de website te vinden. Onder de kop bedrijven vind je een enorme catalogus. Alle bedrijven en instellingen die je daar vindt zijn opgenomen in het archief. Dit is erg handig wanneer je op zoek bent naar de contactgegevens van twee ongerelateerde instanties. Het ene moment praat je met de NUON klantenservice, het volgende moment overleg je met Ziggo over je tv-abonnement. Het is ook mogelijk om te zoeken op een categorie. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar de telefoonnummers van DUO en BSL? Kijk dan eens onder de kop ‘Onderwijs’. Het is zelfs mogelijk om bedrijven per letter op te zoeken. Weet je dus de beginletter, maar niet de volledige naam van het bedrijf, dan kun je altijd een gokje wagen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn